اخبار

راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه

راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه

راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه

کفگیر و ملاقه سال هاست که وسیله ی ضروری اشپزخانه است و  در اشپزخانه این وسیله حتما یافت میشود . راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه

کفگیر وسیله ای برای پختن غذا ، خوردن غذا و انجام دادن کارهای اشپزخانه است . برای هر اشپزخانه ای لازم و ضروری است . اگر برای خرید اینترنتی سری به فروشگاه های اینترنتی بزنید متوجه تنوع  کفگیر وملاقه ها از لحاظ تک و سرویس و بزرگ بودن و کوچک بودن با جنس های مختلف و کیفیت های گوناگون متوجه تنوع ان میشوید . برای کارکرد بیشتر ان باید اول اگاه شوید که چه نوع کفگیر و ملاقه ای کیفیت بهتر دارند و بیشتر برای ما کار میکند . البته باید از لحاظ هزینه کالا به ان دقت کنید.

در هر لیست جهیزیه عروس ها کفگیر و ملاقه نیز وجود دارد پس نه امکان حذف ان وجود دارد نه میتوان ان را از نظر کیفیت جدی نگرفت . بدانید که انتخاب کردن کفگیر و ملاقه بسیار مهم است و اهمیت دارد که کفگیری که خریداری میشود جنس مناسبی داشته باشد . پس برای اشتباه نکردن باید اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید.

بررسی کفگیر و ملاقه از نظر جنس و کیفیت ( راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه )

اگر در انتخاب کفگیر و ملاقه مناسب شک دارید لوازم خانگی را از لحاظ جنس بررسی کرده و در این شراط تصمیم گیری راحت تر میشود. معمولا جنس های کفگیر و ملاقه شامل جنس چوبی ، پلاستیکی ، استیل ، چینی ، شیشه ای ، تفلون ، سیلیکونی و…. میشود. میتوانید از جنس های مختلف ان خریداری کنید و در هر شرایط از یکی از انها استفاده کنید.

ویژگی کفگیر و ملاقه چوبی ( راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه )

 کفگیر و ملاقه ای که جنس انها چوبی باشد در سال های زیادی مردم از انها مصرف میکردند و از قدمت بالایی برخوردار است . اما بیشتر کارشناسان معتقدند که کفگیر و ملاقه در صورتی سالم میماند و عمر زیادی میکند که نگهداری و شستشوی ان مناسب و خوب باشد . پس اگر شما به کفگیر و ملاقه چوبی علاقه دارید در صورتی که نظافت و نکات بهداشتی را رعایت میکنید از ان خریداری کنید . در صورتی که نمیتوانید اینکار را انجام دهید کفگیر و ملاقه چوبی نخرید .

راهنمای انتخاب کفگیر و ملاقه برای اشپزخانه

از نشان  FOOD GREADENVدر کفگیر و ملاقه چوبی غافل نشوید

کفگیر هایی که جنس انها پلاستیکی است از طرح ها و جنس های مختلفی برخوردارند . اما توجه داشته باشید که هر کفگیر و ملاقه ای که خریداری میکنید مناسب برای کار در اشپزخانه نیستند زیرا ممکن است که جنس ان مناسب نباشد . کفگیر و ملاقه پلاستیکی زمانی مناسب است که پلاستیک ان جنس مرغوب و خوب داشته باشد و در برابر حرارت گاز واکنش نشان ندهد و ان نشود و تغییر شکل ندهد . بهتر است کفگیر و ملاقه ای تهیه کنید که نشان food great  در ان وجود داشته باشد زیرا این کفگیر ها قبل از اینکه تولید شوند از ازمون فودگرید رد میشوند این ازمون تایید شده ی کشور امریکا و اروپا است . در صورتی که این کفگیر و ملاقه را خریداری کنید مشکلی برای پخت و پز شما ایجاد نمیشود و دیگر نگران نباشید . این کفگیر و ملاقه برای افرادی که از ظرف های چدن و تفلون استفاده میکنند مناسب است زیرا کفگیر فلزی باعث اسیب به ظرف انها میشود .

ویژگی کفگیرهای استیل

کفگیرهای استیل نیز محبوبیت زیادی بین مردم دارند و هر کفگیری که از جنس استیل تهیه شود مناسب است و بهترین نوع کفگیر از هر لحاظی است . زیرا استیل که همان فولاد ضد زنگ است جنسی است که در برابر گرما و حرارت کمترین واکنش در ان رخ میدهد . پس زمانی که از کفگیر و ملاقه استیل خریداری میکنید جنس مرغوب و سبک تر نسبت به استیل هایی که در قبل ساخته میشد خریداری کنید .

چه کفگیر و ملاقه ای برای ظرف های نچسب مناسب است ؟

کفگیری از جنس شیشه و چینی هم کفگیر های مناسبی است . اما به دلیل کیفیت خوب و بد ان قدرت تصمیم گیری برای مردم سخت است . برای همین یا از این کفگیر ها استفاده نکنید یا اگر استفاده میکنید برای پخت و پز نباشد . توجه داشته باشید کفگیر و ملاقه ای که چوبی باشد و ترک خورده باشد مناسب نیست و کفگیر های شیشه ای و چینی که لپ پر شده است از نظر بهداشتی مورد تایید نیستند .

کفگیر های تفلون هم نچسب است برای همین بسیاری از مردم به ان علاقه دارند و از ان خریداری میکنند . رنگ این کفگیر ها سیاه با دسته های رنگی است و هرکس بسته به سلیقه و سرویس اشپزخانه خود ان را خریداری میکنند . کفگیر و ملاقه ی سیلیکونی نیز برای ظرف های نچسب مناسب است و برای ظرف هایی از جنس چدن و تفلون هستند استفاده میشود . تا حدودی خاصیت انعطاف پذیری دارند . بشتر اشپزها از این مدل از کفگیر و ملاقه استفاده میکنند و رضایت دارند.